Sprzedaż w krajach Zatoki Arabskiej? Skorzystaj z innowacyjnej platformy i oszczędzaj
Rozpoczęcie biznesu w krajach Zatoki Arabskiej nie jest łatwe – wymaga poznania tamtejszych przepisów i kultury, a dodatkowo jest kosztowne. Aby ułatwić start przedsiębiorcom z Polski, powstała innowacyjna platforma sprzedaży w krajach Zatoki Arabskiej.
Jak zacząć sprzedawać na rynku arabskim?
Rynek arabski znacząco odbiega od europejskiego. Przedsiębiorcy z Polski widzą w nim jednak spory potencjał, a niektóre firmy, których właściciele zaryzykowali, odniosły tam spektakularny sukces. Aby jednak sprzedawać na rynkach krajów Zatoki Arabskiej, konieczne jest posiadanie sporych funduszy. Nie obejdzie się również bez poznania tamtejszych przepisów i przeprowadzenia badania rynku. W efekcie dla mniejszych przedsiębiorców barier często jest tak wiele, że nie są w stanie ich pokonać.
Aktualnie właściciele firm z Polski mogą rozpocząć sprzedaż na rynkach arabskich, ponosząc przy tym niższe koszty. Jak to możliwe? Wszystko za sprawą pierwszej polskiej platformy sprzedaży w krajach Zatoki Arabskiej. Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się skorzystać z tego rozwiązania, otrzymają dostęp do infrastruktury w postaci zarejestrowanej spółki prawa handlowego, pomoc w postaci powierzchni magazynowej czy rozwiązań logistycznych.
Platforma sprzedaży w krajach Zatoki Arabskiej – ile to kosztuje?
Dotychczas przedsiębiorcy zainteresowani sprzedażą na rynkach arabskich lub chcący zrealizować pojedynczy projekt, mieli tylko jedną drogę – założyć działalność np. w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Powstanie platformy sprzedaży w krajach Zatoki Arabskiej rewolucjonizuje podejście do tego tematu. Korzystając z jednego z trzech pakietów, przedsiębiorcy mogą szybko i niskim kosztem wprowadzić produkt na rynki arabskie. To doskonałe rozwiązanie z punktu widzenia tych, którzy chcą sprawdzić, czy zaproponowane przez nich wyroby przyjmą się i znajdą grono odbiorców.
Dostęp do platformy sprzedaży w krajach Zatoki Arabskiej wiąże się z wykupieniem jednego z trzech dostępnych pakietów. Ich ceny wynoszą od 5 499 do 10 999 USD za rok. Szczegółowe informacje na temat zawartości poszczególnych pakietów są dostępne na stronie: http://biznesdubaj.pl/index.php/platforma-sprzedazy/.
Konferencja „Eksport do krajów Zatoki Arabskiej” – aby lepiej zrozumieć rynek arabski
Przedsiębiorców zainteresowanych współpracą z arabskimi firmami i inwestorami, powinna zaciekawić II edycja konferencji „Eksport do krajów Zatoki Arabskiej”. Jej głównym celem jest zaprezentowanie możliwości eksportu towarów i usług na rynki arabskie. W czasie konferencji zostaną poruszone zagadnienia dotyczące m.in.: obsługi celnej i bankowej, rodzajów spółek działających w Zjednoczonych Emiratach Arabskich i pozyskiwania środków ze programów unijnych na ekspansję zagraniczną.
Szczegółowy program konferencji, a także informacje o poprzedniej edycji konferencji są dostępne na stronie: http://konferencja2edycja.biznesdubaj.pl/.